Naš brend

Naš brend

UniCredit

Naša je vizija biti One Bank, One UniCredit. Uspješna smo paneuropska komercijalna banka s jednostavnim bankarskim poslovnim modelom te potpuno integriranim korporativnim i investicijskim bankarstvom, koja pruža usluge svojim klijentima kroz jedinstvenu prodajnu mrežu, rasprostranjenu u zapadnoj, srednjoj i istočnoj Europi.
U ovom razdoblju promjena klijenti su u potrazi za tvrtkama kojima mogu vjerovati i koje će imati pozitivnu ulogu u njihovom svakodnevnom životu. UniCredit primjenjuje jednostavan i uspješan paneuropski model komercijalnog bankarstva i pruža relevantna rješenja u skladu sa stvarnim potrebama i željama današnjih klijenata.
Snažna smo institucija usmjerena na pružanje konkretnih rješenja na učinkovit i jednostavan način kako bismo istinski unaprijedili živote ljudi, bez obzira na to je li riječ o pojedincima, obiteljima, tvrtkama ili korporacijama. 
Pozicioniranje UniCredita se više nego ikad prije zasniva na razumijevanju izazova i mogućnosti s kojima se današnji klijenti susreću u stvarnom životu, te na našoj snazi i stručnosti kako bismo im ponudili odgovarajuća rješenja.

UniCredit leasing

Vodeću poziciju UniCredit leasinga na hrvatskom leasing tržištu potvrđuje uloga leasinga kao savjetnika i partnera u svim specifičnim potrebama i situacijama svojih klijenata. U svakodnevnom poslovanju Leasing je orijentiran na klijente, kojima nudi pouzdana rješenja, prema kojima se odnosi s povjerenjem te posluje otvoreno i odgovorno. 


Izgradnja brenda kroz povijest

Zbog činjenice da je financijska kriza u prvi plan stavila pitanje povjerenja, reputacija je u bankarstvu postala važnijom nego ikad dosad. 
Temeljita procjena reputacije provedena putem intenzivnog slušanja dionika sastavni je dio načina na koji poslujemo. Ona nam omogućuje konkretan odnos s dionicima i bolje razumijevanje njihovih očekivanja.

Izgradnja čvrste reputacije i održivog poduzeća zahtijeva jasno i sveobuhvatno organizacijsko ulaganje.

Sukladno tome, sustavno istražujemo i procijenjujemo svoju reputacije, pri čemu primijenjujemo neovisnu i međunarodnu metodologiju Instituta za reputaciju, koja korporativnu reputaciju promatra kao funkciju sedam dimenzija: uspješnosti, proizvoda i usluga, inovacije, građanstva, vodstva, radnog mjesta i upravljanja. Svaka od navedenih dimenzija uključuje mnogobrojne značajke reputacije bitne za dioničku percepciju.

Također, željeli smo izmjeriti emocionalne aspekte naše reputacije poštovanje, povjerenje, povezanost.